18 Şubat 2014 Salı

YÖRSAN İLE KAHVALTI



Pazar günü blogger arkadaşım Gönül İller'in organizasyonunu üstlendiği, Yörsan'ın Kahvaltı etkinliğine katıldım. Kalamış Tatlı Huzur Cafe'de gerçekleştiren bu etkinlikte birçok yemek yazarı blogger arkadaşımla da tanışmış oldum. Yörsan ürünlerinin denediği, çoşkulu sohbetlerin yapıldığı, eğlencenin bol olduğu bir etkinlik oldu.

Yörsan sorumlusu Uğur Bey bizlere kısaca Yörsan'ın tarihçesi, vizyonu ve misyonu hakkında bilgi verdi. Bu bilgiler kısaca şöyleydi; 
1964 yılında Ankara’da YÖRÜKLER GIDA LTD. ŞTİ. nin kurulması ile Yörsan Grubu’nun temelleri atılmış. 
1979 yılında Susurluk’ta bir mandıranın alımıyla beraber 1984’te inşa edilen süt ürünleri fabrikasını faaliyete geçirilmiş ve Yörsan A.Ş kurulmuş. 
1985’te ilk kez pastörize süt üretimine ve kültür peynirciliğine başlanmış.
Geniş ürün yelpazesinin yanı sıra, peynir sektörünün ürün bazında en çok çeşide ve ülke çapında da en geniş pazar payına sahip firması.
Yurtiçi pazarının yanı sıra yurtdışına da büyük çapta ihracat yapan Yörsan başta Amerika ve Japonya olmak üzere bir çok dünya ülkesine uzun bir süredir ihracat yapmakta.
Yörsan, Türkiye süt ürünleri pazarında, pazar payını arttırmayı ve  satışları en üst seviyeye ulaştırmayı hedefleyen bir firma ve kendisine sürekli yeni ufuklar belirliyor.

Damaklarda taht kuran yörsan, sosyal medyada da keyifli paylaşımlarda bulunuyor. Yörsan'ı Twitter'da, Instagram'da ve Facebook'ta takip ederek düzenledikleri etkinliklerden ve yarışmalardan anında haberdar olabilirsiniz.
www.twitter.com/yorsandiyorsan
www.instagram.com/yorsandiyorsan www.facebook.com/yorsandiyorsa



Kahvaltımızın en eğlenceli kısmı ise Yörsan adına ev sahipliği yapan sevgili Işın Ünlü'nün bizlerden akrostiş yazmamızı istemesi oldu, bu da benim ki :))
Yemek yapmayı sevenler
Özellikle davet verenler
Raflardaki Yörsanlarla
Sevginizi katarak
Adım adım yapalım
Nefis yemekler
Akrostişi beğenilen 5 yemek yazarı blogger arkadaşımıza ödül verildi, ben de bunlardan biriydim :))



Bu etkinliği düzenleyen Yörsan'a, organize eden Gönül İller'e, Yörsan adına ev sahipliği yapan ve bizimle ilgilenen Işın Ünlü'ye ve güler yüzlü Tatlı Huzur Cafe çalışanlarına teşekkür ederim. 

Yörsan ürünleri ile hazırladığım Jambonlu Rulo Krep tarifine buradan ulaşabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder