27 Ocak 2014 Pazartesi

TAVUK TACO SALATA


Cips bizim eve ayda bir giren veya giremeyen bir abur cuburdur :)) Özellikle kızım Ece olduktan sonra onun yanında yediklerimize ve içtiklerimize çok dikkat eder olduk. Cips artık evlerde de yapılabilen bir yiyecek ama ben bu tarifi hazır cips kullanarak yaptım. En kısa zamanda cips tarifi de vereceğim sizlere.
Tavuk Taco Salatasını Cumartesi günü benim ikinci kuzum, kızım Ece'nin kankası, canım dostlarımızın akıl küpü yavrusu Ada'nın doğum günü için yaptım. Arkadaşlarımız tarafından çok beğenildi şimdi sizin beğeninize sunuyorum.

Tavuk Taco Salatası için Malzemeler;
  • 2 parça tavuk bonfile 
  • 1/2 kıvırcık
  • 4 adet çeri (cherry) domates
  • 1 kutu mısır konservesi
  • 1 su bardak iri rende kaşar
  • 3-4 dal taze soğan
  • 3-4 dal kişniş yada maydanoz
  • 12-15 adet mısır cipsi (Doritos-Taco)
  • 1 çay kaşık Tuz, Karabiber, Kimyon, Toz kırmızı biber
  • 3 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 2 yemek kaşığı mayonez
  • 1 yemek kaşığı hardal

Tavuk Taco Salatası Yapılışı;
  • Tavukları küçük kuşbaşı doğrayın.
  • Tavaya zeytinyağını ve tavukları koyup soteleyin üzerine baharatları ekleyin ve karıştırın.

  • Yıkayıp temizlediğiniz kıvırcığı ince ince kıyın ve servis tabağına koyun.
  • Üzerine soğuyan tavukları ekleyin.
  • Sırasıyla küp küp doğradığınız domatesleri, kaşar peynirini, mısır konservesini, ince kıydığınız kişniş ve taze soğanı ekleyin.


  • En son mısır cipslerini 2-3 parçaya bölün ve salatanıza ekleyin.
  • Mayonez ve hardalı bir kasede iyice karıştırın ve salatanızın üzerine döküp, karıştırın.


  • Tavuk Taco Salatanız hazır. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder