7 Aralık 2013 Cumartesi

YEMEK FIRTINASI

Duyduk duymadık demeyin...!!

Yemek Fırtınası Başlıyor :))

Blog yazarları, yemek yapmayı seven ben de varım diyen ev hanımları ve ben de katılabilir miyim? diyen yemek yapma merakı olan beyler buraya..

Sevgili misssgibi Zerrin'ciğimin önderliğinde bir oyun oynamaya davetliyiz. Oyunumuz 30 gün sürecek. Her günün farklı bir konsepti olacak ve buna göre yemek hazırlayacağız. Hazırladığımız yemeğin tarifini ve resmini, varsa kısa bir hikayesini yazıp, paylaşacağız. Daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.


Yeni tarifler deneyeceğim ve öğreneceğim için, yeni blog ve bloggerlar tanıyacağım için, daha fazla kişiye ulaşabileceğim için ilk duyduğum andan itibaren  beni heyecanlandıran bu #yemekfirtinasi fikrine bayıldım.

Ben her gün katılacağım, şimdiden bir liste oluşturdum bile :)) her gün yaptıklarımı blogumdan ve https://www.facebook.com/adimadimmutfak
adresimden takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder