16 Aralık 2013 Pazartesi

ISPANAKLI KANEPE #yemekfirtinasi 9.gün


Yemek Fırtınasının 9.gün ödevi;

9. Gün : Ispanak sevmiyorum diyen kalmasın Çocuğuma, eşime ıspanak yediremiyorum. Yedirmenin yöntemini ben buldum, bu tarif garantili deneyin dediğimiz tarifler tüm ıspanak sevmeyenler için geliyor.

Kanepe yapmasını ve yemesini her zaman sevmişimdir. Hem doyurucu hem sunumu güzel hem yapımı kolay hem de her zaman yiyebilirsiniz. Bu sefer #yemekfirtinasi için ıspanaklı kanepe yaptım ve lezzeti geçer not aldı. Şimdi bunu sizinle paylaşıyorum..



Ispanaklı Kanepe için Malzemeler;
  • 2 su bardağı ince doğranmış ıspanak
  • 1 su bardağı rendelenmiş havuç
  • 1/2 kuru soğan
  • 1-2 diş sarımsak
  • 1 yemek kaşığı mayonez
  • Tuz, karabiber
  • Zeytinyağı
  • 4 dilim tost ekmek


Ispanaklı Kanepe Yapılışı;
  • Kuru soğanı 2 yemek kaşığı zeytinyağında pembeleşene kadar kavurun.
  • Temizlenmiş, ayıklanmış ıspanağı ve rendelenmiş havucu ekleyip suyunu tamamiyle çekene kadar kavurun.
  • Ispanağı bir kaseye alın, 1 yemek kaşığı mayonezi, tuzu, biberi ve rendelenmiş sarımsağı ekleyip iyice karıştırın.
  • Tost ekmeklerinin kenarlarını kesin ve iki üçgen elde edecek şekilde köşelerden tekrar kesin.
  • Hazırladığınız karışımı ekmeklerin üstüne sürün ve servis tabağına dizin. Afiyet olsun.
Bu tarifimi uygularsanız yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder