30 Aralık 2013 Pazartesi

Ece'nin Yılbaşı Partisi

Ece'nin okulunda bugün kostümlü Yılbaşı partisi var. Hafta sonu gezdik dolaştık, ilk ve tek beğendiğimiz Pamuk Prenses kostümünü aldık. Öyle mutlu oldu ki 10 tane daha isterse alırdım sanırım :) Eee kostüm alındı eve dönmek olur mu hiç gezilip diğer aile bireylerine kostümü tanıtmak lazım. Allah'tan annemlerle aynı sitede oturuyoruz halamlar da gelmiş Yalova'dan. Ece'ye gün doğdu tabi hemen kostümünü giydi tacını taktı bütün akşam ortalarda salına salına gezindi durdu.
Sonunda  sabah oldu okula gitme zamanı geldi bizim kız uyandı daha yüzünü bile yıkamadan baktım kostümü giymeye çalışıyor pek heyecanlı :) neyse zorda olsa ikna ettim önce kahvaltını yap sonra giyinirsin diye. Ece kahvaltısını yaparken bende parti için hazırladığım yiyecekleri paketledim.




Kakaolu Kurabiye


Çikolatalı Galeta Çubukları


Krem Şantili Bisküvi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder